Witamy w Magazyn Szachista
 » Strona Główna // » Baza partii / » FORUM / » Kombinacje / » Nauka Gry / » Zadania / » Prenumerata
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj i zobacz wiadomościZaloguj i zobacz wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wgsh i jego SPAM z Trollingiem :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.szachista.com Strona Główna
-> Forum dla Zarejestrowanych
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
tpp
Hetman
Hetman

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 8:20 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

ano, wyższa Główna Szkoła Handlowa
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

spotman
Nowy
Nowy

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 9:17 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

A jest taka?? Smile O Szkole Głównej Handlowej słyszałem, bo sam tam studiuję ale o Wyższej Głównej Szkole Handlowej...hmmm, może jestem ignorantem ale pierwsze słyszę... google też niczego nie wykazuje, cóż, to wiele tłumaczy Twisted Evil huhuhu, dalej nie komentuję bo zaczyna mi być delikwenta szkoda Cool Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

acidity
Hetman
Hetman

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 9:26 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

wyższa Główna Szkoła Handlowa => wgsh
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

spotman
Nowy
Nowy

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 9:27 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Poszukałem trochę i faktycznie istnieje: w Katowicach, mój błąd
Powrót do góry

wladek
Hetman
Hetman

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 10:15 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Moze przetlumacze dla moich "wielbicieli" z Polskiego Zwiazku Szachowego:
Uniwersytet Osiek >znaczy < Uniwersalny osiol.

Inny wazny instytut >Akademia Szachowa < to akademickie szachy.

Ps.
Panowie szachisci i szachistki pora zajmowac sie szachami na powaznie...
Przycinki do szachistow po imieniu wyzwalaja agresje....