Witamy w Magazyn Szachista
 » Strona Główna // » Baza partii / » FORUM / » Kombinacje / » Nauka Gry / » Zadania / » Prenumerata
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj i zobacz wiadomościZaloguj i zobacz wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czego uczyć dzieci????
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.szachista.com Strona Główna
-> Gra w szachy
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
herring
Nowy
Nowy

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 7:05 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Nie znam się na treningu szachistów, szczególnie tych młodszych, ale gdyby się uczyć wg. tego schematu to jak pisze acidity to taki trening mógłby trwać sporo czasu. Tym sposobem zapewne nie są trenowane dzieciaki które w wieku 8 lat odnoszą sukcesy na ogólnopolskich turniejach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

acidity
Hetman
Hetman

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 9:59 pm
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

herring napisał:
Nie znam się na treningu szachistów, szczególnie tych młodszych, ale gdyby się uczyć wg. tego schematu to jak pisze acidity to taki trening mógłby trwać sporo czasu. Tym sposobem zapewne nie są trenowane dzieciaki które w wieku 8 lat odnoszą sukcesy na ogólnopolskich turniejach.
Zostałem opacznie zrozumiany. Ja nie mam zastrzeżeń do czasu. Chodziło mi o to, że długotrwałe ogrywanie pozycji z zakresu gry końcowej(pionki na pionki, pionki + jakieś figury na pionki + jakieś figury) bez obecności króla, mogą doprowadzić do tego, że gdy już w końcu tego króla postawimy na desce, to delikwent nie będzie wiedział co z nim robić, a nawyk gry pionami i figurami, tego króla zepchnie zupełnie na margines.